زانكۆى جیهان – هه‌ولێر تاكه‌ هاوبه‌شى باوه‌ڕپێكراوه‌ له‌لایه‌ن دامه‌زراوه‌ى مۆڵه‌تى نێوده‌وڵه‌تى بۆ به‌كارهێنانى كۆمپیوته‌ر له‌ شارى هه‌ولێر

45
دقائق
أوقات ألامتحان لكل وحده
2570
إختبارات
773
مرشحون

إحصاءات

وه‌سفى سه‌نته‌ر

زانكۆى جیهان – هه‌ولێر شانازى به‌وه‌ ده‌كات كه‌ یه‌كێكه‌ له‌ دامه‌زراوه‌ زانستى و ئه‌كادیمیه‌كان له‌ هه‌رێمى كوردستان و عێڕاق كه‌ به‌ كۆشش ده‌كات بۆ راهاتن له‌گه‌ڵ ئه‌و په‌ره‌سه‌ندنه‌ مه‌عریفیانه‌ى سه‌رده‌م كه‌ له‌ گشت بواره‌كاندا رووى داوه‌ و بیخاته‌ به‌رده‌ستى قوتابیانى . هه‌ر له‌سه‌ر ئه‌م بنه‌مایه‌ و له‌ ساڵى 2011 ، هه‌ڵسا به‌ كردنه‌وه‌ى سه‌نته‌رى مۆڵه‌تى نێوده‌وڵه‌تى بۆ به‌كارهێنانى كۆمپیوته‌ر كه‌ یه‌كێكه‌ له‌ سه‌نته‌ره‌ جیاواز و پێشكه‌وتوه‌كان له‌ ئاستى هه‌رێمى كوردستان كه‌ باوه‌ڕپێكرا و تۆماركراوه‌ له‌لایه‌نمۆڵه‌تى نێوده‌وڵه‌تى بۆ به‌كارهێنانه‌كانى كۆمپیوته‌ر و له‌لایه‌ن ئه‌وان رێگه‌ى پێدراوه‌ به‌ كردنه‌وه‌ى خول و ئه‌نجامدانى تاقیكردنه‌وه‌ى ئه‌لیكترۆنى بۆ مۆڵه‌تى نێوده‌وڵه‌تى . فه‌رمانبه‌رانى ئه‌م سه‌نته‌ره‌ كه‌سانى خاوه‌ن ئه‌زموونێكى باشن و ئه‌م سه‌نته‌ره‌ كه‌شێكى پیشه‌یى ته‌واو به‌ راهێنراوان پێشكه‌ش ده‌كات . لینكى په‌یوه‌ندیكردن به‌م سه‌نته‌ره‌ بریتیه‌ له‌ :

icdl@cihanuniversity.edu.iq

په‌یام

سه‌نته‌رى مۆڵه‌تى نێوده‌وڵه‌تى بۆ به‌كارهێنانى كۆمپیوته‌ر له‌ زانكۆى جیهان – هه‌ولێر ، سه‌نته‌رێكى باوه‌ڕپێكراوه‌ ، كه‌سه‌كان رادێنێت له‌سه‌ر به‌كارهێنانى ته‌كنه‌لۆژیاى زانیارى و گه‌یاندن به‌ به‌رزترین ئاسته‌وه‌ به‌ شێوه‌یه‌ك كه‌ تاك و دامه‌زراوه‌و كۆمه‌ڵگه‌ باڵاده‌ست ده‌كات له‌م بواره‌دا له‌ رێگه‌ى په‌ره‌دان و ره‌واج پێدان و پێشكه‌شكردنى بڕوانامه‌ى جۆرى له‌سه‌رتاسه‌رى هه‌رێم و عێراقدا .

ئامانجه‌كان

  • بۆ قوتابى :
  1. ده‌توانیت به‌رنامه‌كانى كۆمپیوته‌ر به‌كاربێنیت .
  2. باشكردنى خێرایى و توانستت له‌ زانكۆ/قوتابخانه‌ دا .
  3. داواكارى پراكتیكى و ئاسان.
  4. بڕوانامه‌یه‌كى نێوده‌وڵه‌تى به‌ده‌ست دێنیت كه‌ شیاوبوونت ده‌سه‌لمێنێت .
 
  • بۆ مامۆستا :
  1. ده‌توانیت به‌رنامه‌كانى كۆمپیوته‌ر به‌كاربێنیت.
  2. باشكردنى خێرایى و توانستت له‌ ماڵ و شوێنى كاردا.
  3. داواكارى پراكتیكى و ئاسان .
  4. بڕوانامه‌یه‌كى نێوده‌وڵه‌تى به‌ده‌ست دێنیت كه‌ شیاوبوونى ده‌سه‌لمێنێت .
 
  • بۆ حوكومه‌ت :
  1. فه‌رمانبه‌ران ده‌توانن به‌رنامه‌كانى كۆمپیوته‌ر به‌كاربێنیت.
  2. باشكردنى خێرایى و توانستى فه‌رمانبه‌ران له‌ شوێنى كاردا.
  3. فه‌رمانبه‌ران بڕوانامه‌یه‌كى نێوده‌وڵه‌تى به‌ده‌ست دێنن كه‌ شیاوبوونیان ده‌سه‌لمێنێت.
 
  • بۆ خاوه‌ن كار:
  1. باشكردنى خێرایى و توانستى فه‌رمانبه‌رانت له‌ شوێنى كاردا.
  2. فه‌رمانبه‌ران ده‌توانن خێرا ترو به‌ توانایه‌كى به‌رز تره‌وه‌ كار به‌كۆمپیوته‌ر بكه‌ن .
  3. داواكارى پراكتیكى و ئاسان .
  4. فه‌رمانبه‌ران بڕوانامه‌یه‌كى نێوده‌وڵه‌تى به‌ده‌ست دێنن كه‌ شیاوبوونیان ده‌سه‌لمێنێت.
 
  • بۆ ئه‌وانه‌ى به‌دواى كار ده‌گه‌ڕێن:
  1. هه‌لى باشتر بۆ كار.
  2. ده‌توانیت به‌رنامه‌كانى كۆمپیوته‌ر به‌كار بێنیت.
  3. باشكردنى خێرایى و توانستت له‌ ماڵ و شوێنى كاردا.
  4. داواكارى پراكتیكى و ئاسان.
 
  • به‌ به‌كاربه‌ران له‌ ماڵه‌وه‌:
  1. ده‌توانیت به‌رنامه‌كانى كۆمپیوته‌ر به‌كار بێنیت.
  2. باشكردنى خێرایى و توانستت له‌ ماله‌وه‌َ.
  3. داواكارى پراكتیكى و ئاسان
  4. بڕوانامه‌یه‌كى نێوده‌وڵه‌تى به‌ده‌ست دێنیت كه‌ شیاوبوونى ده‌سه‌لمێنێت.

الرؤية

يسعى مركزنا إلى أن يصبح قائداً وأحد أبرز مزودي خدمات تقنية المعلومات في جامعات إقليم كردستان العراق لتقديم تكنولوجيا المعلومات والاتصالات والملهم لدعم التدريس والبحث والخدمات المجتمعية للجامعة.

هيكل البرنامج

الوحدات الأساسية: تصادق وحدات قاعدة بيانات الرخصة الدولية لقيادة الحاسبوب الآلي (ICDL) على المهارات التي تعتبر مهارات أساسية لأنها ضرورية لأي شخص يمتلك جهاز كمبيوتر.
  1. أساسيات الكمبيوتر - المهارات والمفاهيم المتعلقة باستخدام الأجهزة ، إنشاء الملفات وإدارتها ، الشبكات وأمن البيانات.
  2. أساسيات الإنترنت - المهارات والمفاهيم المتعلقة بتصفح الإنترنت والبحث الفعال عن المعلومات والاتصالات عبر الإنترنت والبريد الإلكتروني.
  3. معالجة النصوص - المهارات اللازمة لإنجاز المهام اليومية المرتبطة بإنشاء مستندات معالجة النصوص وتنسيقها وإنهاؤها ، مثل الحروف والسير الذاتية والوثائق الأخرى.
  4. جداول البيانات - المهارات اللازمة لأداء المهام المرتبطة بتطوير وتنسيق وتعديل واستخدام جدول البيانات ، واستخدام الصيغ والوظائف القياسية ، وإنشاء الرسومات البيانية أو المخططات البيانية وتنسيقها بكفاءة.

المجموعة المستهدفة

  • خريجو المدارس الثانوية في انتظار الانضمام إلى الكلية أو الجامعة.
  • الطلبه الذين يرغبون في مهارات الاساسيه لإستخدام الكمبيوتر.
  • المتقدمين بالكلية والجامعة لتلبية متطلبات القبول.
  • طلاب يبحثون عن إعفاءات في الدورات المتعلقة بتكنولوجيا المعلومات والاتصالات.
  • الموظفين الذين يحتاجون إلى خبرة تقنية المعلومات والمهارات العملية.
  • رجال الأعمال الراغبين في احتضان تكنولوجيا المعلومات.
  • عامة الناس الذين يرغبون في مهارات تكنولوجيا المعلومات.

خمسة أسباب للحصول على شهادة ICDL

  1. التميز عن الاخرين إحصل على المهارات المطلوبة في مكان العمل اليوم.
  2. إثبات مهاراتك ، إجعل سيرتك الذاتية تبرز
  3. كن منتجا ، شاهد كفاءتك ترتفع بينما تعمل بشكل أفضل وأسرع.
  4. البقاء على صلة ، قم بتحديث مهاراتك كتغييرات التكنولوجيا.
  5. تلبية المعايير العالمية ، انضم إلى 13 مليون شخص في جميع أنحاء العالم ممن اختاروا الرخصة الدولية لقيادة الحاسوب.

التواصل

العنوان: أربيل - طريق 100 م - جامعة جيهان أربيل - مبنى رقم 5 - الطابق الثاني - مركز ICDL.

البريد الالكتروني ICDL@cihanuniversity.edu.iq
منسق ومختبر المركز السيد خالد نوفل الدباغ
بريد: khalid.aldabbagh@cihanuniversity.edu.iq
مختبر المركز السيد محمد طه سلطان
بريد: mohamad.taha@cihanuniversity.edu.iq
Khaled Nawful Yassin

خالد نوفل الدباغ

Mohammad Taha Sultan

محمد طه سلطان